vineri, 22 ianuarie 2010

Un vis...

Dansul poate fi pentru unii o formă de relaxare, o formă de exprimare a sentimentelor interioare, poate o dorinţă orizontală expusă vertical...dar atunci când vorbim despre dans ca un vis incă din copilărie toate formele de mai sus îşi pierd esenţa...dansul pentru mine este o formă de viaţă, este acel loc minunat unde mă regăsesc ca om, unde toate problemele zilnice îşi pierd importanţa, unde cele mai ascunse gânduri prind viaţă, unde imaginaţia mea o ia razna iar corpul o urmează...pentru mine dansul înseamna însăşi viaţa...fără EL şi fără visele mele n-aş mai fi eu...în el găsesc tot ce este frumos, sentimentul pe care mi-l ofera dansul pe scena in faţa a mii de oameni este ceva ce cu siguranţă nu-l pot exprima în cuvinte oricât de mult m-aş chinui să explic ce simt eu in acel moment...pentru dans am renunţat la iubirea pământească pentru că o gasesc acolo, pe scena, pentru dans am renunţat la sărbătorile în familie, alături de cei dragi, pentru că sentimentul îl găsesc acolo, pe scena, pentru că acolo, pe scenă...sunt toate visele mele...pentru că el, dansul, este visul meu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu