vineri, 22 ianuarie 2010

Despre mine...

Nu prea-mi place să vorbesc despre mine dar este necesar…aşadar…eu sunt Ariadna, o balanţă ambiţioasă şi mai ales visătoare (n-aş mai fi eu fără vise, aici pot confirma prietenii), născuta pe 27 septembrie 1986 si bineînţeles înnebunită după dans. Am vreo patru iubiri in lumea asta: familia, prietenii, Aaliyah, Sean Paul si dansul (oops am zis 5…e 5 atunci ;;) )

Dacă încă nu v-aţi dat seama visul meu din ‘86 a fost să dansez şi aşa am început la vârsta de 3 ani cu balet ca tot omul … am continuat cu nişte cursuri de dans modern la “Palatul Culturii” si “Palatul Copiilor” din Ploieşti … o perioada am renunţat pentru că aveam doar un spectacol pe an şi eu imi doream mai mult … într-o zi o prietena mi-a spus că va veni un coregraf să aleagă nişte fete pentru o trupa de dans, m-am introdus frumos printre cursanţi şi surpriză domnu’ coregraf m-a ales. De aici a început ascensiunea mea ca dansator. În trupa “Magic Steps” ,nu aşa oricum hihiii, a Organizatie Non-Guvernamentală “Sfinxul Românesc” Ploieşti, aveam mai multe spectacole chiar şi pe săptămână … la unul dintre ele a venit Andreea Bălan să anunţe că dă o preselecţie in ziua urmatoare…OK…m-am dus, m-a ales (şooooc pentru mine, pentru că îmi doream enorm să dansez pe scenă, în spatele unui artist)…loc unde sunt şi in ziua de astăzi, au trecut de atunci mai exact 6 ani jumate şi este absolut minunat să-ţi trăieşti propiul vis… poate cel mai mare aşa cum îl vedeam eu in copilărie…concluzia mea: indiferent de cât de neatins pare un vis, LUPTĂ pentru ceea ce e al tau…pentru visul tău… ca să poţi să fii TU!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

:* mi place mult ce ai scris aici:-<

rgge43 spunea...

da , ai perfecta dreptate tu aici si fraza asta a ta ar trebui sa fie un stimulent pentru fiecare din noi indiferent de vis .
Insa ...traiind in Romania ...pare imposibil , prea departe sa ajungi la acest vis , iar daca esti foarte aproape trebuie sa fii pregatit si pentru anumite compromisuri ....

Felicitari ca ti-e ti s-a indeplinit visul mult dorit , esti o dansatoare profesionista ...
multa bafta pe viitor .

Trimiteți un comentariu